måndag 8 mars 2010

Shuhu

18:26

Har precis käkat middag, korv och mos blev det att trycka i sig. Var ju hos veterinären och allting gick bra. Han blev sövd, så nu är han lite seg och bara ligger. Han ser drogad ut, typ beng katt. Haha.. Nemen det ser faktist synd ut om lillekissen. :/ Men han är nog snart upp på sina fötter igen. :) Ikväll vet jag inte vad som händer? Eller jo, det händer nog ingenting alls. Jag är jävligt trött, känner mig helt slut i kroppen och skallen. även fast jag inte gjort ngt slitande idag. Sov ju dåligt inatt, säkert därför. Ska lägga mig på 2 timmar kanske, känns som om jag kommer somna på en gång. Så trött är jag! Hah. Älsklingen ska kanske komma efter att han fixat nå ljud klart i datan. Men tror inte att han kommer komma, fårse.. Får väl hoppas på att han kommer. Vill att han ska komma. Saknar min älskling jätte mycket faktist. Vill bara krama och pussas ihjäl han. :p Hehe (a) Nu ska jag se Andra Avenyn som jag missade förra veckan. Ha en bra kväll. tjingeling!



16:09

Kom just hem från Tobbe. Han och Tobbe höll på med datorerna igen.. *Suck* Ville ju gosas med min älskling, men blev inget sånt. Busa och lekte med Natta istället :) Sötjtjejen där. Nu ska jag stoppa katten i kattburen och fara med han till veterinären. Hoppas allting går fine!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar