fredag 5 mars 2010

Shudiley eeey

Det blev av att grilla ikväll. :) Jag,älsklingen,Chrille,Robin och TobbeH var till ormberget och grillade. Vi grillade korvish och hamburger. Det var fett gott det. Det var mys, det borde man göra om. Efter vi grillat for vi och mötte upp Kero och Aziz. Vi körde dom nånstans på Hertsön. Sen körde vi vidare till Örnäset och träffade Frida, Hampus , Madde och Ela en snabbish sen köpte vi 2 st olika Ben &Jerry´s, Det var fett att Munscha Det. Heh! Sen for vi hem till älsklingen och chillade. Vi softade och käkade glass. TobbeH och Marri är också här. Vi bara tare lugnt. Nu sitter jag och bloggar på här, lyssnar på music också. Sitter här i min ensamhet.. :( Heh. Nämen dom andra är i köket och klunkar upp sina öl. Usch det :p Tog lite pics också tidigare. Ska ladda upp bilderna i morgon, inte hemma nu så de får bli i morgon det. Ska sova på ett tag trorja! Är så trött, steg upp förtidigt idag. Det är lov och jag sover inte ens länge? :o Kneees det! Hade förväntat mig att jag skulle sova bort hela dagarna under lovet men så blev det inte. Skönt ändå, onödigt och sova bort hela dagarna. Speciellt när de är fett väder, sool och plus grader. Vårkänslan kommer fram. Det var Nice väder igår och idag också. I Like It! Hoppas på samma i morgon. Snart vår, Det är ju bästa årstiden efter summertimes, ellerhur? ;) Hehehe. Nu ska jag vara lite social med dom andra. :D Pallar inte ensamheten mer. Hahaha. Sovgott alla, hoppas ni haft en bra fredags kväll/natt. Pz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar