fredag 5 mars 2010

Nu funkar det att blogga igen..

Ääntligen funkar det att blogga ifrån min laptop. Fett! La nyss även in bilder från förra veckan, som jag skulle ha gjort för länge sen. Segt.. Men men.. Det gick ju inte så. :/ Det var väl nån uppdatering säkert.. Jag vet inte. Men nu funkar allting som det ska. Igår var jag med Kajsa, var hos henne i gstan. Vi bara var. Sen drog vi till Dk en sväng.. Där vare folk. Sen For jag, kajsa och min älskling hem till Kajsa. Tog det lugnt och bara softade på. Sen började vi rulla hemmåt till Hertsön. Vi var förbi Lilljens, han hjälpte Tobbe att fixa stereon i hans bil. SÅ nu kan man dunka music. Fett Fett.. Efter det hämtade vi upp John och hans brud. Vi bara gled runt och chilla, Myyysigt och glida bil på kvällarna,visst? Vi dumpade dom och hämtade Kero och umgicks med honom ett tag. Vi var också vara och gled runt. Sen gled jag och gubben hem till han. Vi såg film och sen sov vi! Vaknade kring 10 imorse.. Myste en stund åså, som man alltid gör. Hehe.. Sen körde han hem mig. Jag började städa mitt rum, fyyy vad mycket det var att städa. Hah! Tog en paus, älsklingen och TobbeH kom och hämtade mig och min fliidaaa. Vi rullade in till stan och dom köpte alkohol.. Fredag idag så ferre för dom. Nu sitter jag hemma här, har precis städa färdigt. Det var inte så mycket.. Har ganska litet rum. Skönt de, kanske tagit hela dagen annars. Vemveeet! Jag,Frida,Hampus,Tobbeh och min älskling ska kanske fara till Hertsöträsk och grilla ikv. Mysigt va. :) Hoppas de blir av.. Fårse! Ajaao! Nu ska jag klä mig varmt och älsklingen kommer nog på en stund och hämtar upp mig! Ha en mysigt fredag kväll! :D Pz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar