torsdag 11 mars 2010

Mätt och belåten

Kom hem för en stund sen från gstan. Varit hos Kajsa gumman! Vi bara chillidillchillade. Såg tv, snacka och tog det lugnt. Det är ju det vi tycker om och göra, saknades bara en sak! Då hade de varit de gamla vanliga för oss. :p hehehe.. Tog bussen hem vid :16:30 typ, hemma lite över 17:00.. Åt middag när jag kom hem. Köttbullar och makaroner tröck jag i mig. Gott gott. Nu sitter jag inne på mitt rum och diggar musik och läser andras bloggar! Och skriver min egna såklart. Ikväll ska jag lägga mig tidigt, var ju så trött i morse när jag vakna upp. Ska sitta här en stund och nörda.. Sen hoppa in i duschen! Sen blire att slagga så jag orkar upp till skolish i morgon. Var inte där idag.. Så MÅSTE i morgon. Måste sluta vara så lat.. Nått att jobba på me! Ha en bra kväll! Pz

Lite old pics på mig och Kajsa





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar