fredag 12 mars 2010

Gokväll

kl 19:37, vaknade alldeles nyligen. Tog en liten sovstund, hade så ont i huvudet. Haft det hela dagen nästan. :/ Men nu är den över! :D Jippie jiee! Tycker inte om huvudverk.. Men vem gör det. Idag hade jag sovmorgon till 09:15, ingen lång sovmorgon precis.. Men man får ju nöja sig med de man får. :) Har varit i skolan idag, ducktig! Ingen försvning eller lathet. Jobbade med Religion hela dagen.. Eller hela och hela.. Började 09:15 och slutade 12:15, chill dag! Efter skolan satte jag mig på bussen hem till min älskling. Vi gossades åså sen märkte vi att de var plusgrader ute och oboy vilket solit väder! ;) Hahah. Så då gled vi ut i fina solen ett tag. For hem kring 17:00 och käka middag, nån italisk gryta. Jävligt god var den. Mammas mat är så god! Efter maten gick jag ju och sov och vaknade 19:00 prick! Sov 1 timme och 20 min typ. Skönt var det. Nu myser jag med katten min i famnen och tarelugnt, läser kenzas blogg.. Min favorit blogg. Ska se Bellas och Tyras show också, Kenza är ju deras första veckans gäst hon ska visa sina skor! Roligt och se, hon har ju en massa snygga skor säkert. Efter det ska jag klä på mig nå mys kläder, blir nog mjukiskläder! Om jag hittar nått. :/ Rensade ju min garderob för nån vecka sen.. Slängde iväg 2 par mjukisar.. Förkorta i benen.. Måste ha krympt efter varje tvätt.. För jag har iallafall inte växt ett skit. Sen har Fridape lånat ett par mjukisbyxor av mig.. Hmm, undra om jag har nå fler än dom hon lånade.. Börjar tveka. Aja, får iaf checka läget i garderoben. Kanske hittar jag nå mjukisar. Jag ska fara till stan någon dag och köpa mig en mysig mjukis dress, en mysig en! Nu ska jag göra det jag ska och sen byta till nå mys kläder. Blir att fara till älsklingen sen, ska sova hos honom också! Mys. Ha en trevlig och mysig fredagskväll! Pz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar