söndag 10 januari 2010

Det var som ett år sen jag skrev ;)

shuuuudiluulu! nu bloggar jag, har inte gjort de på typ 2 månader, kanske mer? hehehe... Dåligt bloggjobbande dehär. heh! :p Har inte pallat att blogga, latmasken yaoO. Hah. De har varit julafton, fick very goood presenter. Mysig julafton. :) Menmen.. Nytt år nu 2010, hade glömt de. På nyår var jag hemma me morsan o farsan, ba chillade... Sov typ förde mesta. :) Inge supande då inte, Heh! Kände mig som en riktig svensson där! Flumm. Nu ligger jag i sängen me stukad fot och blåsor under högra foten, MYSIGT VA?! öö nä.. Hujjä! Sjukskriven 2 weeks, jobbigt! Kefft som fan. Ingen skola :/ aså långtråkigt o ba va hemma. Farsan ska te skolan och hämta grejjer från skolan te mig. Har saknat min mattebok lite under lovet :) kul o se den to morrow o öppna den sen börja plugga! xD Nuuu tycker ni nog att jag är störd. Hahaha.Iaf, my teddybear sov här inatt mysigt deva! Hihi. Sötish! <3 kmr nog blogga rätt mkt... och mkt klagade över min högra aj aj fot! Har inte så¨mkt o göra, passa på me blogg då! nu ska ja se film o slagga.. ont tjingeling ;) skriver i morrron

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar