torsdag 26 november 2009

äckel veckan

Det var ett tag sen jag skrev nu igen... Haha! Har glömt att blogga. kasst väder de är! Har varit de rätt länge nu tkr ja. Man blir ju deprimerad av de. Har varit i skolan... Kommit i tid varje dag fast är helt slut efter skolan. Igår slutade vi 13:30.. Men jag stannande kvar i skolan tills 16:05! Oväntat va? :o Fastnade i ett biologi arbete, kunde inte sluta jobba på de och tiden bara rann iväg. Var med Olle ett tag efter skolan, vi var bara i stan och flumma runt. Sen drog jag till hertsön. Då var jag med Amanda.L, Linus och EllenE en stund. Sen Senare på kvällen var jag med Fridape och Madde, vi var på gården. Vi spela kort och satt och snacka om allt möjligt. Mys deva! Känndes lite konstigt. Har som inte umgåtts med Madde på år! De var roligt att vara med henne iaf. :) Aja. Idag då, somvanligt skola först. Fick skjuss till skolan av pappa. Skoldan gick helt snabbt :s De brukar den inte göra. Heh. :p Inte så länge tills de är jullov! Längtan. Då ska jag sova så långt sömnen räcker. ;) De lät soft, ellerhur? Hahhe. For hem direkt efter skolan, såg 2 avsnitt av Riverside. Sen ringde FridaR, glad jag blev! Ett tag sen jag snacka med henne, vi pratar ju inte så mycket hon får ju inte prata i tlfn när som helst. På söndag ska hon komma på "hembesök", hon ska komma hem över dagen nu på söndag. :D Jippy! Längtar! Very happy jag är nu! Få träffa lilla gumman min! Har inte träffat henne på 2 jävla månader, bara snackat i tlfn några få gånger. Så på söndag ska jag och Jennifer vara med henne. Saknar dig massor! Men på söndag, dådu. :D Har inte gjort nånting idag nästan. Bara varit hemma och chillat, eller jag har slöat! Fast, jag lagade middagen idag så inte så slött ändå! Nu tänkte jag se tv och käka popcorn. Tidigt de känns, klockan är ba 19:00 ser ja nu. Men jag är trött som fan, ska nog lägga mig och sova kring 21:00 nångång harja tänkt mig.. Sovit svin dåligt hela veckan typ. :/ Känner mig så slut! Skönt me helg i morgon. Då ska jag sova ut ordentligt. Aaja, hare nice nu ni! Herrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar