söndag 24 april 2011




heej! vilket väder idag, så härligt med massa sol och värme :) Sov hos min babe inatt, han somna tidigt så satt uppe själv och såg klart en film. Vaknade kring 11 av att Harry rang. Steg upp och gick på dirren ut på balkan när jag såg solen ute. Varm de va, käkade frullen där också. Mysigt hehe bra start på dagen (y) Drog hem vid halv 2, gick innan på ica och jag glömde ju handla hälften kom jag på sen när de var nån min ifrån att bussen skulle komma. Hahaha.. Klantig jag är! Men de var jag inte ensam om ;) Andra vändan jag drog på Ica så träffade jag Fridis och hampne, dom hade också gått två gånger för att dom glömt. Lite flummit ändå, ;p heheee Vi satt på senen och solade en stund, T också. Sen promma vi neråt. Har precis käkat, mätt och belåten. Pomes och nuggets blev det. Om ett tag ska jag ut med Harry och hennes co. Vi ska grilla och chilla bara. Om det blir av de vettja inte, fårsee. Vill vara med min fridiis också, nu när hon hemma för en gångs skull. Hineeee! Sitter på facebook och lyssnar på deppig musik, vet inte varför är inte deppig eller nå men. Gokväll på er! Nu ska jag ta mig en dusch och sen röra mig ut! Hejpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar