lördag 26 februari 2011

Någon i min släkt,

Amanda, min systerdotter. När hon kom till världen så blev jag så himla lycklig. Jag har aldrig känt samma lycka som då. Jag kommer ihåg när jag fick hålla i hon första gången =) Hon var så liten och söt som ett troll. Jag var 12 år då, jag hittade på en egen sång också åt hon och hon somna alltid till den. Jag var den första som min syster berättade till att hon skulle ha barn, och att hon var gravid. Jag tyckte att de var en stor hemlighet. Mamma, pappa och min bror fick veta de en månad efter ungefär. Jag höll tyst länge, haha ;) Idag är hon 7år gammal. Tiden har gått så fort, nyss var hon bara en liten bebis. Hon är det viktigaste och dyrbaraste som jag har. Jag älskar henne mer än något annat. Jag gör allt för henne. Min lilla Mandis :)

På bilden är hon 5 år gammal. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar