fredag 25 februari 2011

Jag är rastlöööös!

1. Är du singel nu? Nej
2. Föredrar du långa förhållanden istället för massa strul hit o dit? Långa
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu? Har ett förhållande, ett jätte bra.
4. Har du en kk? Såklart inte, har min boy.
5. Har du kört oskyddat nån gång? Ja
6. Har du playat någon nångång? Ja, lite taskigt va.
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej
8. Har du någon kille/tjej på g nu? Nej
9. Haft sex på fyllan? Ja
10. Sagt "jag älskar dig" till någon och verkligen menat de? Yes
11. Sparat något från ett gammalt förhållande? Nej
12. Somnat gråtande pga kärleken? Jodå!
13. Varit på en blind date? Nej
14. Varit otrogen? Jo, vilket samvete man fick också.

FAMILJ/BOENDE

1. Bor din mamma och pappa tillsammans? Ja
2. Har du några syskon och isåfall vad? Ja, en storesyster och storebror.
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa? Nä, men förut var de mycket.
4. Hur bor du (villa, lägenhet osv)? Radhus.
5. Har du eget rum? Ja
6. Vilken färg har du på tapeterna? Röda och gråa.
7. Brukar du måla på väggarna? Nej, hände väl när jag var liten
8. Har du en tv i ditt rum? Ja
9. Stor eller liten säng? Liten just nu, men en större påväg från jönköping. Haha
10. Är dina syskon jobbiga (om du har några)? Nej, jag är dne yngsta så de är väl jag som varit den jobbiga.
11. Har du dator på ditt rum? Ja

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? Jo, Fridap, Kajsa och FridaR
2. Är du ofta med dina vänner? Nja, men borde bli oftare.
3. Va brukar ni hitta på? Festa, softa, gå på stan och fika. Men mest bara umgås.
4. Bästa minnet med en nån vän? Oooh, finns många.
5. Säg namnen på nåra riktigt bra vänner? Fridap är min närmsta.
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja? skulle ju inte funka annars.
7. Har du hatat din bästa vän? Nejnej
8. Sa du då upp kontakten med han/hon? -
9. Hur längesen var det och är de så fortfarande? -
10. Har du alltid kul med dina vänner? Ja, de är klart!

SISTA SOM

1. Du fick en puss av? Tobias
2. Sov med dig i samma säng (förutom dig själv)? Tobias
3. Du delade ett riktigt skratt med? Mammsen min, hon är ju alltid så tokig, haha! ;)
4. Du gick på bio med? Tobias
5. Du höll i handen? Tobias
6. Du gick på stan med? Mamma
7. Delade en pizza med dig? äter inte pizza
8. Du ringde? Fridap
9. Skicka ett sms till dig? Therese
10. Du kramade? Tobias

ÖVRIGT

1. Har du nånsin smygit ut utan lov? Ja, När jag var yngre
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster? Nej
3. Längtar du till sommarn igen? Ja
4. När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? Ingenting?
5. Hur svarar du i telefon? Hallå
6. Vill du ha barn? Ja! älskar barn.
7. Har du gjort något olagligt? Ja
8. Vill du så får du gärna berätta vad? -
9. Har du några tatueringar/piercingar? Bara 2 i öronen.
10. Hatar du någon riktigt mycket just nu? Jo, de kan man lugnt säga.
11. Bäddar du ofta sängen? Ne, nästan aldrig.
12. Vad gör dig riktigt glad? Mina vänner, Tobias, Amanda &Liam
13. Går du i kyrkan? Nä
14. Gillar du att sjunga? Nja,
15. Har du egen dator? Ja
16. Hur mår du idag? Bra, men känner mig så rastlös.
17. Vilken klass går du i? OP1a
18. Har du mycket pengar just nu? 40 kr
19. De värsta du vet? Blir sårad och besviken, falska förhoppningar.
20. Vad vill du jobba med sen? Skulle vilja bli polis, finns så många dryga och tröga.
21. Vad ska du göra efter studenten? Gå hotell &restaurang utbildning på Lernia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar