söndag 20 februari 2011

Helgen

God dagens. =) Vaknade kring 09:30, helt pigg också! La mig ändå rätt sent igår tycker jag.. Vid 1 nån gång var de väl. Jag och gubben såg på filmer som vi hyrde i veckan. Och bara myste! Älsklingen var bakis så blev en lugn kväll för oss. I Fredags så partajja vi. Först så var jag och älsklingen och Tobbe hos mig. Vi spelade Öl-spelet och umgicks. Sen for vi vidare till Andreas, var där en stund. Sen for vi till Patte på lerbäcken, där var de fest. Rätt tråkigt folk men var väl ändå roligt. Jiinii var ju där så! Var hemma kring 02:30 och jag la mig på dirren. Har bara latat och latat denna morgon och hela går dagen. Nu ska jag färga mitt hår, rött som vanligt! Och sen ska jag göra nå nytta! Heipa heipa!

Bilder från Fredags





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar