onsdag 1 september 2010

Shuuuhu bloggen!

Har precis ätit middag, kycklingsallad med currydressing åt jag. Idag har ingenting speciellt gjorts. Jag och min älskade pojkvän for och solade kring 3 tiden, 16 min blev det att sola. Jag fick väldigt synliga streck, det är ju så fult men de ska ändå solas bort snarast! Efter de for vi förbi Mattias en stund och sen home! Jag har bara suttit vid datorn, läst några bloggar och lyssnat på musik. Snart ska jag väl ta en snabbdusch för jag och baby ska bada badkar ikväll, de är ett av de mysigaste jag vet! Speciellt när de är mörkt och sen några värme ljus tända. :) Sen ska jag plugga lite matte också, tidsfördriv bara och de är roligt! Jag är skum, jag vet. Tobbe ska spela Wow så de blir inte förs om några timmar jag ska hem till honom. Jag som vill till han nu och pussa på han! Men ne inte det. :/ Ajaa, jag kommer att uppdatera ikväll. Nu ska jag ta mig en snabbdusch. Ha de fine så länge och Pz.

Min älskling och jag idag innan vi skulle sola,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar