fredag 17 september 2010

Medans jag väntar på min älskling.

SEX/KÄRLEK
- Är du singel nu? Nej
- Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa förhållanden
- Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Har ju redan ett
- När hade du sex senast? Tre dagar sen
- Har du kört oskyddat nån gång? Jo
- Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej
- Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Nja
- Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nej
- Haft sex och sedan ångrat dig? Jo
- Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Nej.
- Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja!
- Sparat något från ett gammalt förhållande? Jo men inte längre
- Somnat gråtande pga kärleken? Jo
- Varit på en blind date? Nej
- Varit otrogen? Ja
- Ångrade du dig? Nej, jag var inte kär i personen som jag var otrogen mot.
- Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 11 månader
- Har du någonsin varit kär? Ja, nu är jag lyckligt kär!
- Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Jo

KOMPISAR
- Har du nån bästa vän? Jo
- Är du ofta med dina vänner? Nja, de skulle behöva bli av oftare.
- Vad brukar ni hitta på? Pratstund, gå på stan, film och mys!
- Bästa minnet med nån vän? Många, speciellt med Frida och Annelie.
- Säg namnen på några riktigt bra vänner? Frida Pettersson, hon är den som ALLTID stannat kvar hos mig under alla åren. Hon är en äkta vän! :)
- Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja! Annars hade de ju inte gått.
- Har du hatat din bästa vän? Nej
- Litar du på din bästa vän? Jo, Frida berättar jag allting åt. Ett måste!
- Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Ja, men inget jag ska klaga över eftersom jag själv gjort samma sak.
- Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Nej, bara på toppenhumör!
- Vart bor din bästa vän? Ett kvarter från mig.
- Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Ne, bara sanningar.
- Har du ljugit för någon kompis någongång? Jo
- Har någon kompis ljugit för dig någongång? Jo
- Ljuger du för dina vänner ofta? Nej!
- Vilken kompis var du senast med? Frida och Natalie , dom absolut bästa.
- Har du många kompisar i din klass? Har nyss börjat så nja.
- Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Madde, vi har känt varann sen tidigare och nu går vi i samma klass. Utanför klassen så är de Frida och Natty!


SISTA SOM
- Du fick en puss av? Min Tobias.
- Sov med dig i samma säng? Älsklingen.
- Du delade ett riktigt skratt med? Frida och Natty, igår!
- Du gick på bio med? Min älskling, Karin och Chrille.
- Du höll i handen? Min älskling
- Du gick på stan med?Min älskling
- Delade en pizza med dig? Äter inte pizza, Kycklingsallad.
- Du ringde? Mattias
- Skickade ett sms till dig? Natty
- Du kramade? Min pojkvän
- Gjorde dig lite besviken? Minns inte.
- Gjorde dig mycket besviken? Minns inte, ingen tror jag,
- Du skrev med på msn? Tessy
- Du snackade skit om? Skitet
- Du åkte bil med? Pappa
- Gav dig en komplimang? Natty och Frida, igår.
- Du kollade på film med? Älsklingen.
- Du åt med på resturang? Älsklingen.
- Betalade något åt dig? Älsklingen
- Grät inför dig? Tobias.

BOENDE
- Bor dina föräldrar tillsammans? Jo
- Om inte vem bor du mest hos? Hemma och min älskling.
- Har du eget rum? Hemma ja.
- Egen dator? Ja
- Egen tv? Ja
- DVD? Nej
- Boxer? Nej
- Internet? Ja
- Vilka färger går i ditt rum? Grått och rött, iaf väggar!
- Har du stror golvyta? Räcker för mig.
- Får man plats att sova fler än en i din säng? Nja, blir trångt.
- Är köket stort? Nja de är väl vanligt.
- Ismaskin? Nej
- Micro? Ja , till popcorn måste man ju ha de.
- Glass i frysen just nu? Jo
- Fler än ett badrum? Ja, två st.
- Badkar eller dusch? Dusch.
- Tvättstuga? Ja
- Balkong? Nej men altan.
- Bra grannar? Ja, haft samma grannar sen jag var 0.

DIVERSE
- Favoritfärg? Röd men rosa är najs.
- Mobiltelefon? Sony ericsson, en rosa!
- Skola och program? Kungsfågeln Op.
- Oskuld? Men ja! Ska inte ha sex före jag är gift.
- Senaste filmen du såg? Saw 3
- Senaste låten du lyssnade på? K - haffad.
- Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? -
- Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? - Några timmar väll.
- Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? - Ryms många till.
- Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? - Pallar inte kolla.

- Vad åt du till middag igår? Spaghetti och köttfärssås.
- Har du duschat idag? Nej.
- Vad var det senaste du sa till din mamma? Ring mig i morgon på morgon. Hejdå!
- Vad var det senaste din mamma sa till dig? Ring mig när du är framme hos Tobbe.
- Har du skolkat någongång? Ja
- Är du en svartsjuk person? Nja, jag litar på min pojke.
- Går vänner före en partner? Jomenvisst.
- Kommer du bra överens med din familj? Jo
- Vad ska du äta till middag ikväll? Ska nog laga tacos till Frida, hon behöver uppmuntras.
- Har du några syskon? Ja, en storasyster och en storebror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar