måndag 6 september 2010

Jag ska byta till OP!

Nu har jag slarvat med uppdateringen igen, de gick ju bra några dar! Hehehe. Idag har jag varit i först, sen gick jag runt med Natty i stan och bara kikade runt i olika affärer. Jag la undan ett par leggings som jag köpte igår, men dom var förstora. Så, la undan ett par andra för jag ska byta. Sen tog jag bussen home. När jag kom hem så lekte jag och busade med Liam (min systers son). Han är hos oss tills på Onsdag för min syster och Robert är i Stockholm, lyx! Jag vill också till Stockholm och shoppa. Men iaf, jag ska börjae Omvårdnads programmet i morgon! Yiee :D En hade hoppat av och jag fick platsen då. Tur jag hade eftersom jag var på fjärde plats reserv. Så nu lämnar jag Bf och byter till OP istället och joinar Madde, hon går i den klassen som jag ska börja i. Ska bli roligt, jag vill ju gå det så mycket och de ska jag få göra nu så de är fine! Kring 15:00 tiden så for jag intill stan med min älskling för vi, Emma och Robin tog en fika på Wayns! Smaskens var de. Vi gick även runt i lite butiker också och jag bytte ut mina leggings till en mindre storlek. De fanns en 36a kvar, tur där. Sen åkte jag och gubben vidare hem till Chrille och var där en stund och nu är jag hemma, kom hem för 30 min sen kanske nått sånt. Just nu sitter jag i mitt rum, bara chillar och lyssnar/tittar på paows och Hugos musikvideo. Gå in på www.Paow.se för att se den. Jag tycker att den var okej, mycket bättre än Kissie-pissies låt. Nu ska jag läsa bloggar och sen vet jag inte! Återstår att se som sagt. Det blir nog en lugn tv kväll för mig om ingen hör av sig och vill hitta på nått. Ajaa de var väll allt. Pz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar