tisdag 7 september 2010

Daagens

Idag har de varit så soft väder ute :) Såå, jag har varit ute hela dagen för man måste ju passa på. Vinterdags snart ju, åå! vad jag längtar tills de blir dags att ta fram min varma sköna jacka! Vintern är den mysigaste årstiden för mig. Men sommaren tycker jag bäst om! Idag i alla fall så har jag varit ledig men i morgon så börjar jag Op. Najs att jag fick byta för de är ju det som jag vill gå! Perfekt. Jag vaknade kring 09:00 idag, somnade tidigt igår. Sov hos min älskling, mys! Vi degade ett ganska bra tag innan vi klev upp, slog på en film och vi såg Irene Huss. Den sista, vi har sett alla 6 st. Det är som Beck, Wallander och Höök filmerna. Efter filmen käkade vi frulle och sen gick vi ut på en promenix i de sköna vädret. En liten "Hertsö vandring" Hähähä. Chrille kom och hämtade oss senare. Så då for vi till Hertsöträsk med hundarna, Tyson och Remus. For hem efter de, duschade och sådär. Satt hemma ett tag och spelade The sims3 tills kl 4, vad nörd jag är i det nu igen. Hehehe. :p Käkade middag 4, Kycklingpasta. Gottish gottish. For ut med Liam till en massa lekparker, så han fick leka loss. Hähähä. Lexi följde med oss också. I morgon far han hem :( De är så roligt när han och Amanda är hos oss, mina sötungar! Jag börjar alltid sakna dom så mycket när dom far från oss. Mer har jag väll inte gjort idag. Varit ute för de mesta, skön dag idag. Soft om de blir samma väder imorgon. Just nu är jag hos min babe, vi var nyss ute med Remus. Vi gör ingenting, bara pratar och lyssnar på musik. Man behöver inte alltid göra nått, skönt och bara ta de lugnt. Klockan ät 11 snart så ska börja cykla hemåt. Skola i morgon, börjar 08:50. Första dagen på Op, spännande. ;) Hehehe. Hoppas att klassen är okej. Slängde bara in ett snabbt inlägg, nu jag och gubben gosigosas lite för snart ska jag hem och sova.
Sovgott. Cya!

Bjuder på lite bilder från idag,









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar