onsdag 11 augusti 2010

Snart äre dags för Onsdags mys

shuebreo igen! Har inte hänt nå sent sisst jag skrev. Solen försvann :/ Så blev inte nå mer solande för mig. Undra vad de blir för väder i morgon ? Jag vill sola på vår altan och lyssna musik åså bara njuta av solen och värmen. Fett de hade varit ;p Häääh! Jag har inte gjort nå? Slöat inne, gått omkring och väntat på bättre tider. Hahaha men nä, men jag har haft tråkigt nästan hela dagen. :( I morgon får de inte bli som idag, slöttt! Ikv eller ja nu snart ska vi se film och mysa. Jag vill kjamas me min älskling för då somnar jag gott. Vet inte vad vi ska se för film. Men hoppas på att jag får välja :) En komedi skulle jag vilja se, bara de finns nån då. Aja.. Efter filmen och myset blire att slagga. Pz

Jag idag, Skönt att vara osminkad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar