måndag 3 maj 2010

Det jag saknar, som mest!

Bella, min ponny.. (var och var. Men för mig kommer hon alltid att vara min ponny) som jag sålde.. Men längre lever hon inte :( Henne saknar jag mest av allt, jag vill bara ha henne tillbaks. Då skulle allting bli så mycket lättare. Att sälja dig det var de dumaste jag någonsin gjort och kommer att göra. Förlåt. Du var ju det absolut bästa som jag hade. Vi hade alltid så kul, min bästa vän! Att man kan älska en häst så mycket? och bli så fäst vid en häst. För mig var du inte bara det, utan en vän. Min bästa kompis. En häst är inte bara som ett annat djur. En häst måste man lära känna. Alla hästar är olika precis som vi människor. Tyck ni som läser detta är töntigt, skiter jag i. Fuck dig som tycker det. Denhär bruttan var iaf underDUNDERbar! Älskar dig gumman min, fortfarande lika mycket. Du finns i mitt hjärta och i mina drömmar. Jag kommer någon dag igen och tar hand om dig igen, precis som alltid förut. Tack för all tid! Bästa tiden någonsin =) När jag tänker på henne så blir jag mycket gladare. Hon gör mig alltid glad, ser ni ju bara på bilderna. Med henne hade jag alltid ett gott skratt som räckte för hela dagen och lyste långt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar