lördag 6 mars 2010

Gokväll

Var och badade i boden med älsklingen,Frida och Hampus. Mysigt det var. Bubbel polen blev utnött igen! ;) Men de är ju som sjääälvklart! Varmt &skönt, lite bubbel. Sååå avkopplande. Nästa gång blire Piteå, men tycker att det är så lååångt dit. Blir att bada där nån helg framöver iaf. :) Efter badet for vi och hämtade upp Kero och rullade hem till mig. Har lagat mat för en stund sen till mig och älsklingen, precis ätit upp det och jag är mätt mätt... Kyckling &ris, currysås blev det. Just nu ser vi på en film. Nånting med utomjordingar, någon skum film iaf. :p Myser med min misse och bloggar här också. Ikväll vet jag inte alls vad som händish. Älsklingen ska hjälpa TobbeH med hans dator iaf, så ska medälsklingen hem till honom. Blir nog bara att ta det lugnt idag. Nu ska jag hoppa in i duschen.. Luktar badhus. :D Hahaha. Hare nice kväll. Herrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar