måndag 8 mars 2010

godmorgon och solen skiner

Nu är sportlovet slut.. :/ Veckan gick alldeles för fort tycker jag, roligt har jag i allafall haft. Skolan började idag.. Jag tog en dag extra ledig idag. Lite dåligt samvete men jag är så himla trött! Har sovit jätte dåligt inatt. Har vaknat flera gånger av att jag hostar. En jävla jobbig hosta! Ingen ide och dra till skolan när jag ändå inte kommer palla jobba med nånting. :s Sen sitta där och hosta, ingen lär ju få arbetsro isåfall. Hahaha. Jag vaknade kring 07:15 kanske? Gick upp några minuter men kände att jag hade verkligen ingen ork för skola så gick och la mig igen. Somnade på en gång nästan. Vaknade igen 10:00! Lite piggare i allafall. Känner mig lite småseg än men inte lika som tidigare imorse! Jag sminkade mig, fixade frillan och klädde på mig. Gick snabbt det. 30 min bara! Har Käkat frulle och myst framför tvn nyligen. Nu sitter jag här och lyssnar på lite musik och bloggar på här! Läser andras bloggar också. :) Idag har jag ingenting planerat. Men ska nog fara till min älskling snart och väcka honom med en puss på munnen eller flera om det behövs! kring halv 5 ska vi fara till djursjukan med min katt, han ska kastreras kl 16:45. Stackars kissen.. Nu tänkte jag borsta tänderna och sen ta en promenix i dehär fina soliga vädret hem till gubben min. Uppdaterar senare! Herrå


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar