söndag 7 mars 2010

17:10

Har bara varit hemma än så länge.. Suttit vid datan, läst andras bloggar. Sitter inne på msn och skriver med underbaringar och vissa som är idioter. Lyssnar på music, Kartellen - Gatans soldater.. Finns ingenting alls att göra. Frida svarade inte :/ Ringde Kajsa, vi skulle hitta på nånting efter att hon duschat. Fårse om det bli av nå då. :) Blir att åka ända till Gstan då. Ska käka middag alldes strax, Pomes &kebab blir de. Gottish de! Hoppas Kajsa ringer snart , jag vill göra nånting annat än att bara vara hemma. Hitills har jag haft såååååååååå långtråkigt.. Undra om jag har det resten utav dagen också. Nu ska jag sminka mig och klä mig! Trallar runt i pyjamas än. Haha! ;) Sen käk och Kajsa om hon ringer. Hoppas hon ringer, jag vill dra iväg härifrån. Uppdaterar senare, herråherrå!

Kartellen - Bakom dig
http://www.youtube.com/watch?v=cdflfCGleOM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar