söndag 28 februari 2010

Haluuuhuu

har inte skrivit på ett tag igen kan man ju tro. Har skrivit 4 inlägg och har uppdaterat dom. :s De är nå knas me min data. :o Så får skriva kort om dagarna i veckan nu. Skola hela veckan iaf, förutom torsdag och fredag, SPORTLOV nu! Skönt, sova länge every dag. Fett de! Eller hur? ;) I måndags var jag och älsklingen på stan, jag shoppa loss! Kommer lägga in bilder på prylarna när jag kommer home, är hos Tobbe just nu. Hoppas bara att det går att lägga in nå bilder eftersom datan redan några gånger härja. Köpte b.l.a kläder,smycken, smink osv. Sånt där ni vet. Vi käkade middag på Exotic, de blev friterad kyckling med ris och söt-sur sås. Det va fett gott de. :) Tisdagen var jag med Fridape en stund och vi softa hos mig, Vi muncha popcorn! Vår tradition med popcorn ni vett! Den traditionen bryts nog aaaldrig för oss, HAHA. Var med älsklingen på kvällen också. Onsdag var jag med Olle och Tony en stund i stan iaf, flumma bara runt. Sen kom älsklingen och hämta mig. Vi for till Kim i Gstan, Tobbe lämnade Kims schyssta lampa där. Sen gled vi vidare till Sbyn och träffade Chrille och Karin en stund. Vi gled runt i bilen bara. Sen hem te älsklingen och tog de lugnt, såg film och myste bara. Torsdag fick vi lov ju, skönt de. Lov en hel vecka nu, tror ja? Haha. Har så dåligt koll jag, men bara ta reda på de. Hehh he :p Var med gubben bara. :) Fredag Var jag med älsklingen och Jens, vi var ute och gled med bilen. De är ganska mys och glida bil på kvällarna tycker jag. Sen for vi till gubben min och sooofta fett och såg en film, vad den nu hette.. Minns inte! Har aldrig koll på sånt. :o Hehe. Lördag, igååår vi lagade lunch hos mig. Det blev pomes och älsklingen gjorde nån kebabröra som var mumsibaba. Sen rulla vi med bilen till Boden och badade där på äventyrsbadet jag och älsklingen. Bubbelpolen chillade vi för de mesta i. Det var softast ju.Vi badade ca 2 timmar. Skönt de var och avkopplande. Vi var i Luleå kring 19:00 tiden. Vi for förbi Kajsa och steffo en liten stund, vi bara umgicks, snacka osv. Sen for vi till Godishuset och köpte karra. Sen hem till älsklingen och lagade middag. Det blev makaroner och köttbullar, vi var så hungriga så det gick bli nått lättgörande. Men de är ju alltid gott, en av favoriträttarna. Hahaha. Efter vi käkat for vi förbi Chrille, Aj var där också. Gjorde inget speciellt än bara umgicks en stund. Sen for vi till mig, såg en film som älskling köpt. Vi såg filmen och käka godis, bara myste på. Idag då, söndag.. Vi vaknade kring 13:00 nångång. Jag gjorde frulle, gick med det till sängen. Vi fortsatte se filmen som vi inte hann se klart igår eftersom vi båda somnade. Sen for vi till Storheden, jag köpte lite grejjs till min misse. Sen for vi förbi Svanberg en stund. Sen Hem till Chrille, drack en kaffe och snacka. Nu är vi hos gubben. Jag sitter här vid datan, lyssnar på music. Snart ska vi hem till mig och laga middag. Nån kyckling rätt ska det bli. :) fett gott med chicken, visstå? Hehh. Ikväll vet jag inte vad som händish ha? Det är ju söndag.. Bara ta det lugnt blir det väl. Men jag är sugen på att hitta på nått fast vet ju såklart inte vad jag vill hitta på. Så då blire väl inte lätt. Men jag kanske får nån idee tillslut. Aja.. Nu ska vi börja glida hem till mig och laga krubb! Ska lägga upp lite bilder när jag kommer hem! Uppdaterar ett inlägg ikväll också kanske. Hare fett. Pz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar