tisdag 26 januari 2010

Moffetaaajm jao0

har sett på lite Hockey med morsan och farsan medans jag väntade på älsklingen. Det sög, inte min grej dedär hockey. Hehe. Han kom för en timme sen kanske.. nått sånt. Det är moffetajm nu! Hehehe. Fett soft fett skönt. Elrhuuur? vavavava. Heh. Det börjar klia lite nu, hmm! Jag tror nog att jag fått lite lus. Shiett! Måste kirra lite lusmedel tror jag. Men nä, haha. Tobbe snackar med Chrille i tlfn. Jag glor på Simpsons, eller hur det nu stavas. Brukar inte se på det så då äre inte lätt och veta. Visst. Ikväll ska vi bara ha moffetaajm och mystaajm, de är de senaste och det fetaste. ;) Hahahaha. Men men.. Det är ju så. Nu tänkte jag se Salkkarit (ett program som jag och mamma följer, en finsk serie. Det är typ som Andra avenyn, nått liknande.) Sen ska jag och gubben mysa framför tvn eller om vi laddar ner en film.. Det var på tal om det iaf. Uppdaterar! Pz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar