torsdag 7 april 2011

Sommar minnen

Ååå vad jag längtar tills de är sommarlov! Är så less på detta oväder som bara är blåsigt, småkyligt, regnigt och grått. Men April är ju april. Denna sommar ska jag nyttja mig, vara med vänner och umgås! Hitta på massa roligt, som sola, bada och resa! I Luleå ska jag då inte vara fast hela sommaren. Haha aldrig :p I somras så var jag mest med min älskling, vi gjorde inte nå speciellt alls. Bengade bort hela sommaren. Var till min bror i jönköping i två veckor m familjen +syster med hennes fam. Så, var väl bara de som var speciellt! Var iaf riktigt skönt att bara umgås med familjen. Skulle vela göra om det nu i sommar också! Har för mig att de var sånna planeringar så vi fårse! Bjuder på några bilder från olika sommartider. =) från år 05-09!































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar