tisdag 1 mars 2011

10 Stycken saker som ni inte vet om mig,

1. Jag sjunger i duschen, de är min grej!

2. Jag tycker att de är läskigare att gå förbi Ängsskolan är en kyrkogård. (Om kvällarna)

3. Undertiden som jag borstar tänderna så går jag omkring i huset och filosoferar.

3. Jag tycker bögar är härliga, även intressanta. Amir, Gaybloggen! En utav mina favoritbloggar!

4. Jag älskar Karlsson på taket filmen, för att han är så skön i rollen han har. Bästa filmen Astrid Lindgren gjort, tycker då jag!

5. Om mina batterier på tlfn eller på mp3n är slut så låtsas jag att jag lyssnar ändå (I bussen)

6. Jag tycker det är roligt att höra skitsnack som folk snackat om mig, oftast ar det bara nå påhitt eller skrattretande som jag inte ens bryr mig om. De enda som faller mig i tanken då är, att de har inget annat för sig. Och dom måste ju tycka att jag är intressant! Det är ju bara kul. =)
Men de negativa med de är ju bara att de går ut över mig för att dem inte har nått liv. Tänker bara på dom också. Haha =p

7. Om någon drar ett roligt skämt, och alla skrattar. Även jag med, bara för att inte förstöra stämningen. Fast jag inte alls tyckte att skämtet var roligt.

8. Det är roligt att åka längdskidor

9. Jag kan inte röka cigg utan att prata med någon i tlfn (Om jag själv, blir långtråkigt)

10 Jag kan äta 2 hela popcorn påsar helt själv en kväll, Popcorn är ju is the shitzz.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar